• Sprzęt Szarak

Niedźwiedź po zmierzchu

Wtorek, 21 kwietnia 2015 · dodano: 22.04.2015 | Komentarze 2

Z braku czasu w ciągu dnia wyruszyłem ok. 21:30, kiedy Junior już smacznie spał. Odpuściłem sobie oglądanie LM, bo po 20 min wyniki obydwu spotkań były rozstrzygające i nie było mowy o jakiś sensacyjnych rozstrzygnięciach.
Dawno już nie jechałem przy świetle lampki. Od razu okazało się, że jest źle ustawiona. Zbyt mocno pochylona oświetlała drogę na jakieś 15 m, a to za mało.
Trochę czułem się nieswojo jadąc przez wioski, gdzie co rusz w ciemnościach jakiś burek, mniejszy bądź większy, czaił się do ataku na moje kostki. Na szczęście tym razem wszystkie odgradzał ode mnie jakiś płotek, ale różnie to już bywało. Stąd jazda w napięciu, w gotowości do sprintu.
Trochę mnie wychłodziło. Szybko spadająca temperatura oraz podnosząca się mgła powodowały uczucie przenikliwego chłodu.
W czasie jazdy zaczęło mi coś klikać. Okazało się, że zużył się prawy blok. Z przodu miał grubość 1-2 mm i odpadł od niego taki biały element. Na szczęście mam inny, w miarę dobrym stanie, dlatego dokonałem już wymiany. Jako, że to ten sam model, to nie było problemu z prawidłowym ustawieniem względem podeszwy.
Kolejna jazda w czwartek, też po zmierzchu. Więcej okazji przed Kaszubską W(y)prawką nie będzie.