Wrzesień, 2011

Pedal is dead

Sobota, 10 września 2011 · dodano: 10.09.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj znowu jazda ze Szczecina do domu. Na plecach dźwigałem dość ciężki "firmowy" plecak, który skutecznie hamował moje sprinterskie zapędy. Było diablo niewygodnie. Na dodatek lewy pedał "zużył", się niemal całkowicie. Już po 10 km czułem zmęczenie lewej nogi. Po dojeździe do domu okazało się, że lewy pedał ciężko obrócić dłonią, łożyska są kompletnie "zjechane". Mam już dość reanimowania tej części. Postanowiłem kupić pedały szosowe, a to pociąga za sobą kupno nowych butów. Trzeba zebrać fundusze, a to trochę potrwa. Na razie rower odpoczywa, wisząc w garażu do góry kołami.

Stargard-Szczecin przez Kołbacz i Gardno.

Niedziela, 4 września 2011 · dodano: 04.09.2011 | Komentarze 0

Musiałem już dzisiaj wracać do Szczecina ale znudziło mi się jechać tą samą drogą. Wybrałem dłuższy wariant przez Kołbacz, Stare Czarnowo i Gardno. W Podjuchach skręciłem na Autostradę Poznańską i juz przed 18:00 meldowałem się na miejscu. Na szczęście wiatr mi pomagał przez dużą część trasy, dzięki temu średnia wyszła całkiem zacna.

Śniadaniowy wyjazd

Niedziela, 4 września 2011 · dodano: 04.09.2011 | Komentarze 0

Wstaliśmy z Oskarem dość wcześnie rano. Spożyliśmy płatki kukurydziane, z tym , że Oskar pochłonął, coś jak moja porcja razy 4. Szybko dojechaliśmy do Dębiny. Przy sklepie zrobiliśmy postój i po spożyciu Konpersów i wypiciu małego co nieco wróciliśmy do domu.

Szczecin-Stargard raz jeszcze

Piątek, 2 września 2011 · dodano: 02.09.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj pogoda dopisała. Nie musiałem jechać pod wiatr. Ruch samochodowy nie doskwierał zbyt mocno. Jechało się dość płynnie chociaż jazda przez centrum to ciągły start - stop przez światła na skrzyżowaniach. Coś jakby czerwona fala. Kiedy wyjeżdżałem ze Szczecina, wyprzedził mnie samochód służbowy z kolegami, którzy ruszyli kilka minut po mnie, a kiedy byłem około kilometra przed zjazdem na Motaniec wyprzedził mnie autobus z większą częścią ekipy, która zmierzała na weekend do domu, do Wałcza. Od Motańca jazda komfortową ścieżką. Trzeba jednak uważać na innych użytkowników, którzy potrafią być bardzo nieprzewidywalni. Często musiałem używać dzwonka, żeby osrzegać niefrasobliwych rowerzystów. I jeszcze raz o oponach. Opony to istne cudo, minimalny opór toczenia i możliwość napompowania 9 barów bardzo pomaga jechać całkiem szybko. Cierpi na tym komfort podróżowania, ale przy tym dystansie ma to małe znaczenie. W niedzielę droga powrotna, może uda się wykręcić lepszy czas?