do Niedźwiedzia

Sobota, 20 kwietnia 2013 · dodano: 20.04.2013 | Komentarze 0

wyjazd pod kątem szlifowania formy, w mojej skali oczywiście, żadne "koksowanie" ;-) Starałem się jechać cały czas "w tlenie", nie schodząc z HR poniżej 130. Na trasie można spotkać coraz więcej rowerzystów. Dzisiaj była pierwsza okazja do małego pościgu. Jakiś pan na crossie Mc Kanzie w czerwonej koszulce wjechał przede mną na DDR w kierunku Stargardu jadąc od Kunowa. Przycisnął mocniej oglądając się co chwila. Myślałem, że go nie dogonię, byłem trochę ujechany po nocnej jeździe dookoła Miedwia. Trzymałem się cały czas z tyłu. Okazało się, że ścigany jest na tym samym etapie z budową formy co ja. Na podjeździe przed Lipnikiem wyraźnie zaczął słabnąć i tam widziałem go ostatni raz. Na ul. Szczecińskiej czułem brak mocy. Szybko odcięło mi prąd i nie zdążyłem przejechać skrzyżowania z ul. Szopena przed zmianą świateł.
Postaram się wygospodarować codziennie ok. 2h na jeżdżenie. Na razie na dłuższe wypady nie mam czasu, a takie codzienne, krótsze jazdy powinny pomóc zbudować formę na przyszłość.