Munster Tournee 1

Poniedziałek, 16 czerwca 2014 · dodano: 04.07.2014 | Komentarze 0

Od 16.06 do 04.07 przebywałem służbowo w Munster w Dolnej Saksonii. Udało mi się wynegocjować zabranie roweru, co nie było wcale prostą sprawą. Pierwszy tydzień to walka z wirusem, który ponownie przypętał sie do mnie po tym jak wczesniej dorwał Juniora. W jego przypadku skończyło się szpitalem. Ze mną nie było tak źle, chociaż jadąc na rowerze musiałem spinać pośladki prawie cały czas, żeby nie dać plamy ;-) Drugi i trzeci tydzień to już lepsze samopoczucie, ale podła pogoda i obowiązki nie zawsze pozwalały pokręcić tyle ile bym chciał.

Munster-Soltau-Munster
Jazda zapoznawcza na nowym terenie. Gdzie by się nie skręciło, to niemalże wszędzie DDR. Wydawało się , że to raj dla rowerzystów, ale nie do końca. Powrót do Munster w atmosferze euforii autochtonów po zwycięstwie Niemców nad Portugalią. Osytnie kilka km to wyścig z gościem na 29'rze. Jak się okazało miał wspomaganie elektryczne. Musiałem się nieźle spiąc, żeby mu odjechać.
Jeszcze wtedy nie wiedziałem, że coś mnie dopadnie. Jednak wieczorem i w nocy duża gorączka, dreszcze oraz sensacje jelitowe oznajmiły atak jelitówki.