Tour de Miedwie

Niedziela, 1 czerwca 2014 · dodano: 01.06.2014 | Komentarze 3

Południowy objazd Jeziora Miedwie. Prędkość średnia ustalona pod przejazd MP. Na tempo jazdy wpływ miał dzisiaj wiatr NW, który czasem zawiewał dość mocno. Na szczęście na odcinku, gdzie dokuczał najbardziej częściową osłonę stanowiła bujna roślinność wzdłuż "starej" DK3.

Od Pyrzyc do Starego Czarnowa jechałem na średniej zębatce. Większość pozostałego dystansu to kręcenie na blacie. Wyjątkiem były "górki" gdzie jechałem na mniej sztywnym przełożeniu, czyli trzy razy. Na zdjęciu poniżej ostatnia "górka", za Kołbaczem.

Dzisiaj o odpowiedni poziom ciśnienia zadbał kierowca Puga, który zaparkował na DDR w Zieleniewie. Tak było najarany na zakup samochodu w jednym z nadmiedwiańskich komisów, że w dupie miał przepisy.

Jazda udana, choć niepokoi mnie ból lewej stopy. Coś jest nie tak :-( Poza tym muszę wyregulować prawy blok. Pięta musi być bliżej roweru, wtedy wyeliminuję napięcie stopy i dyskomfort w kolanie.

Mimo tygodniowego urlopu zapowiada się siedzenie w domu. Junior po pierwszych dniach w żłobku zaraził się jakimś wirusem od "panny glut", którą jakaś mamusia prowadzała mówiąc, że córeczka już zdrowa. Nic że smary wisały jej do pasa. Junior musi teraz zostać w domu, a tata wraz z nim :-(