Junior zhelmetyzowany

Wtorek, 20 maja 2014 · dodano: 21.05.2014 | Komentarze 5

W końcu pogoda sprzyjała na przejażdżkę z Juniorem. Jechaliśmy w trójkę, razem z Kasią. Po raz pierwszy mały jechał w kasku. Podczas przymiarki w domu bardzo się buntował, ale po usadowieniu się w foteliku jego nastawienie zmieniło się diametralnie. Nie posiadał się z radości. W trakcie jazdy była konieczna poprawka spasowania kasku, ale Junior wykazał się przy tym dużą wyrozumiałością. Zrobiliśmy rundkę po drodze technicznej wzdłuż S-10 i wróciliśmy do domu.
Będąc już na osiedlu doszło do niebezpiecznej sytuacji. Jakiś palant w Renault Scenic nr rej ZST 13WL postanowił wyprzedzić nas na drodze osiedlowej mimo, że z naprzeciwka jechał inny samochód. Nieomal otarł się o mnie. Skończony kretyn zaparkował 100 metrów dalej. Gdyby nie Junior wytłumaczyłbym mu chyba ręcznie co zrobił źle, ale nie chcę uczyć Juniora przemocy, przynajmniej na razie...

Kategoria z Juniorem

Jarro
| 11:29 środa, 21 maja 2014 | linkuj Rośnie przyszły kolarz. Po uśmiechu widać, że ma to we krwi :)
4gotten
| 09:24 środa, 21 maja 2014 | linkuj Mój to samo. Już wyrobiłem sobie nawyk, żeby omiatać dłonią siodełko przed siadaniem.
michuss
| 09:17 środa, 21 maja 2014 | linkuj Hehe, "moja" uwielbia kłaść dłonie na siodełko w momencie gdy chcę usiąść. A ile śmiechu przy tym... :D
4gotten
| 09:08 środa, 21 maja 2014 | linkuj Szelmowski uśmieszek Juniora. Uwielbia szperać w kieszonkach mojej koszulki ;-)
michuss
| 07:06 środa, 21 maja 2014 | linkuj Fajny duet :)