DPD

Środa, 30 kwietnia 2014 · dodano: 01.05.2014 | Komentarze 0

Wracając z pracy zajechałem do nowego sklepu rowerowego na rogu ulic Szcecińskiej i Kościuszki. Obejrzałem kaski dka dzieci, pośliniłem sie ogladając fajne "szosówki" i przy okazji kupiłem klocki hamulcowe. Wyglądają na zwykłe czarne gumy, ale sprawują się naprawdę świetnie. Sygnowane logo Giant. Jak widać czasem warto zapłacić "za znaczek". Wkrótce dokupię komplet na drugie koło. Przymierzałem się również do zakupu nowej kasety. Po wymianie łańcucha okazało się, że trzy koronki są zbyt zużyte i łańcuch przeskakuje. Nigdzie nie można dostać tych koronek, bo są na jednym pająku. W dodatku to Ultegra 9s. Po bezowocnych poszukiwaniach w internecie postanowiłem skomponować własną kasetę wykorzystując dostepne części. I tak, działając troche na zasadzie kanibalizmu rozebrałem kasete "105" z koła treningowego, dodałem kilka nowych koronek ze "105" oraz te z Ultegry. Wyszła świetna kompozycja 13-14-15-16-17-19-21-23-25. Teraz jestem przygotowany na większe górki. Poprzednio największa koronka miała tylko 21 zębów.