Tour de Miedwie do pracy

Czwartek, 20 marca 2014 · dodano: 20.03.2014 | Komentarze 4

Powtórka z wtorku tylko nieco wcześniej. Wyruszyłem o 04:17. Musiałem zdążyć dojechać do pracy, wziąć prysznic, ogolić się itd i wyrobić się ze wszystkim przed 07:30.
Do Pyrzyc pod wiatr, jednak dzisiaj wiało słabiej niż we wtorek. Od Starego Czarnowa na blacie jak ostatnio, ale z powodu słabego wiatru jechało się ciężej. Cóż, koks ze mnie żaden ;-)
Z okolicy suportu zaczęły dochodzić niepokojące odgłosy. Źle to wróży przed weekendem. Pewnie łożyska, wkrótce będę musiał je wymienić. Wcześniej spróbuje je reanimować WD-40. Raz już pomogło.  Przy okazji zużyte oddam do regeneracji, w miejsce łożysk kulkowych zamontują mi maszynowe.

4gotten
| 20:26 czwartek, 20 marca 2014 | linkuj Miałem tak jak się przesiadłem na Speedera z Crossa.
strus
| 19:04 czwartek, 20 marca 2014 | linkuj Daniel pojeździj góralem jak jak wsiądziesz na Spiddera to zobaczysz że rower sam jedzie
4gotten
| 19:00 czwartek, 20 marca 2014 | linkuj Spokojnie. Miałem zapas 15 minut jakby co ;-) A tak na poważnie, to na rower staram się chuchać i dmuchać, tak że żadna awaria nie powinna się zdarzyć. Co innego zużywanie się elementów jak np łożyska korby. Zaczęły dzisiaj niemiłosiernie skrzypieć. Muszę je wymienić, bo nie dość, że nie daje się jeździć to pewnie hałas budziłby ludzi w okolicznych wioskach kiedy jechałbym tamtędy nad ranem.
strus
| 18:53 czwartek, 20 marca 2014 | linkuj Ja jakoś nie mam odwagi na jazdę przed pracą bo jak się trafi awaria to ....