PRF

Poniedziałek, 19 sierpnia 2013 · dodano: 19.08.2013 | Komentarze 6

lekko przed pracą. Musiałem sprawdzić czy z kolanem wszystko w porządku, między innymi dlatego jechałem dość wolno. Drugi powód to uszkodzony po wczorajszej glebie lewy pedał. Przy uderzeniu pękł przy gwincie i teraz luźny, dość łatwo odkręca się od ośki. Do magazynów Netto w Motańcu AVG poniżej 22km/h. Z powrotem już szybciej, żeby zdążyć pod prysznic przed pracą. Plecak wrócił do łask, a torba spakowana czeka na wysyłkę reklamacyjną. Chyba zamienię ją na nowe pedały, najlepiej jakieś kombo, z jednej strony blok, a z drugiej platforma.

4gotten
| 07:16 wtorek, 20 sierpnia 2013 | linkuj tak bylo. Chociaż jechałem troche wolniej niż zwykle. Muszę uważać na kolano, bo jednak się odzywa.
strus
| 07:10 wtorek, 20 sierpnia 2013 | linkuj Widziałem wczoraj jak śmigałeś przed 16-ta po Bogusława IV,pewnie po pracy.
4gotten
| 09:41 poniedziałek, 19 sierpnia 2013 | linkuj mozna pomysleć o drugim komplecie kół do Speedera z jakimis bardziej terenowymi oponami. Jakieś w rozmiarze 42 lub nawet więcej powinny się w ramie zmieścić. Z takimi można już zjechać z asfaltu w teren.
strus
| 09:03 poniedziałek, 19 sierpnia 2013 | linkuj Za uwarzyłem ,skoro zamontowałeś błotniki,bagażnik,torba.Mnie bardzo korci zakup roweru MTB żeby pojeździć z żona po lasach, tylko że szkoda mi 3 tys na górala 29 cali i myślę o jakimś Kellys Viper.
4gotten
| 08:42 poniedziałek, 19 sierpnia 2013 | linkuj wcześniej jeżdziłem z pedałami SPD i blokami MTB plus buty turystyczne. Po zajechaniu pedałów i dojściu do wniosku, że cały zestaw jest bardzo cięzki przesiadłem sie na komponenty szosowe ( ach te odchudzanie). Olbrzymi dyskomfort w miejskim i bardziej rekreacyjnym użytkowaniu obuwia szosowego skłania mnie do powrotu do korzeni.
strus
| 08:35 poniedziałek, 19 sierpnia 2013 | linkuj Dlatego ja kupiłem pedały plus nakładki ,jak jadę rodzinnie przez niepewny teren[las] to wolę jechać na platformach.