trening sakwiarski i zakupy

Sobota, 17 sierpnia 2013 · dodano: 17.08.2013 | Komentarze 3

Postanowiłem potrenować przed przyszłoroczną jazdą. Do torby zapakowałem jako obciążenie 5 butelek wody, każda 1,5 litra i wypchałem jeszcze pakunek poduszka, żeby nic nie latało. Pojechałem w stronę Szczecina, kierując DDR koło Bridgestone na Skalin. W Kobylance odbiłem na Reptowo i przez Niedźwiedź i Motaniec dojechałem do DK 10. W Szczecinie nawrotka na Stargard pod mostem na Płoni. Powrót równiez przez Motaniec, ale prosto do Reptowa nową drogą. Na tamtejszym zjeździe dzisiejszy V max. Później już prosto do domu przez miasto. Nie chcąc czekać na wahadle na zielone światło pojechałem poboczem. Było ciężko, ale dało radę. W domu okazało się, że trzeba zrobić zakupy. Lista była krótka więc wsiadłem ponownie na rower i pojechałem do Kauflandu. W sklepie przeżyłęm lekką zapaść. Ewidentnie osłabłem. Zrobiło mi się gorąco i wystąpiły zimne poty. Szybko połknąłem dwa liony, które uratowały mnie jakimś zasłabnięciem. Rano zjadłem niewiele, stąd te małe kłopoty. Co prawda miałem w czasie jazdy sezamki, ale wydawało mi się, że nie jestem głodny. Na przyszłość trzeba uważać.
Po zakupach szybko do domu. W południe ruszył MRDP. Będę kibicował i obserwował poczynania kilku rowerzystów z forum www.podrozerowerowe.org.
Trasa bez wypadu na zakupy.