do szpitala

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · dodano: 07.04.2013 | Komentarze 1

wyjazd rekreacyjny do szpitala w interesach. Musiałem zwrócić laktator pożyczony z poradni laktacyjnej. Zamiast odpalać auto wsiadłem na rower i wyruszyłem. Ubrałem się nieco cieplej niż wczoraj i jechało się bardziej komfortowo. Po drodze minąłem się ze Strusiem, poznałem go juz z daleka po czerwonych oponach jego roweru. W Motańcu wjechałem na dwupasmówkę do Szczecina. Ku mojemu niezadowoleniu zakaz jady dalej obowiązuje. Niestety mój rower nie lata, tak że musiałem pokonać ten odcinek po asfalcie łamiąc przepisy. Szybko zaczęło mi odcinać prąd. Zajechałem na Shell i kupiłem dwa wafelki i mała butelkę wody. Do szpitala dojechałem bez przeszkód, załatwiłem co trzeba i wyruszyłem w drogę powrotną. Do domu jechało się znacznie lepiej, wiatr w dużej mierze pomagał. Był to najdłuższy tegoroczny dystans i od razu widać, że forma gdzieś się zapodziała. Wszystko mnie boli, nie mam siły i czuję się gorzej niż po objechaniu Zalewu. To wszystko pewnie dlatego, że jechałem na starych kołach ;-) Nowe wiszą na ścianie i czekają na nową opnę na przód. Veloflex ma teraz w swojej ofercie niebieskie opony w rozmiarze 700x20, trzeba odłożyć trochę grosza.