rundy przerwane kapciem

Wtorek, 17 lipca 2012 · dodano: 17.07.2012 | Komentarze 0

dzisiejszy wypad nie był zbyt udany. Zamierzałem zrobić kilka rund do Cargotecu. W trakcie pierwszej zaczęło padać. Podjechałem do domu, żeby się przebrać i ubrać kurtkę. Na drugiej rundzie zaczął szwankować pomiar pulsometru. Okazało się, że elektrody były zbyt suche. Odrobina śliny pomogła. Kiedy kończyłem 3 rundę złapałem kapcia w przednim kole. W deszczu próbowałem zlokalizować dziurę i ja zakleić. Niestety, nie udało się. Na domiar złego zapasowa dętka była w złym rozmiarze i miała uszkodzony wentyl. Obraz pecha dopełniło uszkodzenie opony. Gruby kawał szkła, który utkwił w oponie rozciął ją na szerokość 4 mm. Nie wiem co będzie kiedy potraktuję ją dużym ciśnieniem. Muszę ją w jakiś sposób zawulkanizować. Szkoda jej.
Przejażdżkę zakończyłem trzykilometrowym spacerem w szosowych butach. Nie było to zbyt przyjemne, ale bardzo pouczające. Następnym razem będę lepiej przygotowany. Wezmę sprawną dętkę. Maszerując tak DDR przekonałem się jak dużo rozbitego szkła różnej maści leży na jej powierzchni. To cud, że nie przebiłem opony dużo wcześniej. Najgorzej jest na odcinku od os. Pyrzyckiego do ronda od strony cukrowni. Nie wiem, czy nie zaryzykować jazdy po szosie w tej części trasy.