kolejne kilometry

Sobota, 7 lipca 2012 · dodano: 07.07.2012 | Komentarze 2

dzisiaj spokojny wyjazd, planowany na ok. 2h, czyli jakieś 50km. W trakcie uległ modyfikacji, bo dobrze mi się jechało. Na szczęście wziąłem jakieś drobne i kiedy zaczęło brakować prądu na Orlenie kupiłem dwa batony i kręciłem dalej.
Dzisiaj do Starego Czarnowa przez Kobylankę z pętlą Motaniec, Niedźwiedź. Później Kołbacz, Dębino, Stare Czarnowo i stara DK3 do Kołbacza, a później z powrotem na Stargard. Już prawie tradycyjnie zrobiłem jeszcze pętlę do Cargotecu. Szkoda było moich chęci i dobrej pogody, żeby nie zrobić kilku dodatkowych kilometrów.
Lemondka dużo pomogła. Nie pamiętam już kiedy bolał mnie nadgarstek. Martwią mnie buty. Prawy po dłuższej jeździe uciska małego palucha, a obydwa lekko cisną gorę dużych paluchów. Spróbuję rozbić je jakimś domowym sposobem. Drugi problem to rękawiczki. Po dłuższym wypadzie mam podrażnione (odparzone)wewnętrzne części dłoni u nasady kciuków. Muszę rozwiązać problem przed dłuższym wyjazdem.