Szczecin-Stargard raz jeszcze

Piątek, 2 września 2011 · dodano: 02.09.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj pogoda dopisała. Nie musiałem jechać pod wiatr. Ruch samochodowy nie doskwierał zbyt mocno. Jechało się dość płynnie chociaż jazda przez centrum to ciągły start - stop przez światła na skrzyżowaniach. Coś jakby czerwona fala. Kiedy wyjeżdżałem ze Szczecina, wyprzedził mnie samochód służbowy z kolegami, którzy ruszyli kilka minut po mnie, a kiedy byłem około kilometra przed zjazdem na Motaniec wyprzedził mnie autobus z większą częścią ekipy, która zmierzała na weekend do domu, do Wałcza. Od Motańca jazda komfortową ścieżką. Trzeba jednak uważać na innych użytkowników, którzy potrafią być bardzo nieprzewidywalni. Często musiałem używać dzwonka, żeby osrzegać niefrasobliwych rowerzystów. I jeszcze raz o oponach. Opony to istne cudo, minimalny opór toczenia i możliwość napompowania 9 barów bardzo pomaga jechać całkiem szybko. Cierpi na tym komfort podróżowania, ale przy tym dystansie ma to małe znaczenie. W niedzielę droga powrotna, może uda się wykręcić lepszy czas?