Info
Ten blog rowerowy prowadzi 4gotten z miasteczka Stargard. Mam przejechane 30581.47 kilometrów w tym 199.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.86 km/h i się wcale nie chwalę.Suma podjazdów to 45672 metrów.
Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2015, Październik3 - 0
- 2015, Wrzesień3 - 0
- 2015, Sierpień4 - 1
- 2015, Lipiec10 - 18
- 2015, Czerwiec5 - 14
- 2015, Maj15 - 29
- 2015, Kwiecień9 - 43
- 2015, Marzec13 - 58
- 2015, Luty7 - 31
- 2015, Styczeń6 - 33
- 2014, Grudzień3 - 11
- 2014, Październik4 - 10
- 2014, Wrzesień9 - 17
- 2014, Sierpień12 - 73
- 2014, Lipiec15 - 25
- 2014, Czerwiec14 - 18
- 2014, Maj20 - 66
- 2014, Kwiecień23 - 41
- 2014, Marzec17 - 30
- 2014, Luty16 - 59
- 2014, Styczeń29 - 24
- 2013, Grudzień7 - 3
- 2013, Listopad9 - 5
- 2013, Październik9 - 8
- 2013, Wrzesień11 - 20
- 2013, Sierpień15 - 32
- 2013, Lipiec18 - 20
- 2013, Czerwiec10 - 12
- 2013, Maj13 - 16
- 2013, Kwiecień10 - 7
- 2013, Marzec2 - 2
- 2013, Luty3 - 5
- 2012, Listopad1 - 1
- 2012, Październik5 - 10
- 2012, Wrzesień11 - 30
- 2012, Sierpień15 - 24
- 2012, Lipiec14 - 2
- 2012, Czerwiec7 - 6
- 2012, Maj7 - 6
- 2012, Kwiecień5 - 6
- 2012, Marzec16 - 12
- 2012, Luty4 - 3
- 2012, Styczeń2 - 5
- 2011, Grudzień3 - 0
- 2011, Listopad8 - 9
- 2011, Październik6 - 0
- 2011, Wrzesień4 - 0
- 2011, Sierpień10 - 0
- 2011, Lipiec22 - 14
- 2011, Czerwiec10 - 0
- 2011, Maj1 - 0
- 2010, Sierpień7 - 0
- 2010, Lipiec13 - 0
- DST 29.60km
- Czas 01:17
- VAVG 23.06km/h
- Sprzęt Szarak
- Aktywność Jazda na rowerze
Test kółek
Sobota, 30 maja 2015 · dodano: 31.05.2015 | Komentarze 0
Krótka jazda celem sprawdzenia kół po przeplocie obręczy. Po drodze zajechałem jeszcze do sklepu dla koksów kupic batony i prochy na izotoniki. Jazda ul. Szczecińska nie należy do najefektywniejszych. Po zamontowaniu nowych świateł zalała mnie tam "czerwona fala". Jak to zabija prędkość przejazdu mógł wcześniej przekonać się w tygodniu pewien pan w Porsche Cayenne Turbo na stargardzkich numerach, który wyprzedziwszy mnie na ul. Bema na podwójnej ciągłej i przejeździe kolejowym, musiał i tak kilka razy oglądać mnie na kilku czerwonych światłach zanim w końcu skręcił na parking Osir-u.
W czasie testów musiałem kilka razy się zatrzymać, żeby wyregulować hamulce. Nowe obręcze sa szersze o kilka mm, stąd musiałem zwiększyć rozstaw szczęk. Przyjemność z jazdy zabił nawalny deszcz, choć chmura nie wyglądał aż tak groźnie. Opad nie trwał długo, ale i tak woda ściekająca po plecach skutecznie nasączyła mi pampers.