DPD x 2

Wtorek, 29 kwietnia 2014 · dodano: 29.04.2014 | Komentarze 1

W poniedziałek rano stojąc na światłach na ul. Różanej zauważyłem cisnącego w moim kierunku rowerzystę. Na zielonym pocisnąłem za nim. On jechał skrótem przez park, a ja ul. Spokojną i później ul. Kościuszki. Przed skrętem w Al. Gryfa prawie go miałem, ale musiałem ustapić pierwszeństwa samochodowi . Na lekkiej górce ścigany jednak spuchnął szybciej niż ja i już na os. Letnim go wyprzedziłem. Wtedy dotarło do mnie jak bardzo bolą mnie nogi. W weekend nie zrobiłem zbyt dużo km, a mimo to samopoczucie bardzo do bani ;-) Chyba znowu jakaś tajemnicza infekcja.
Łańcuch nieprzyjemnie hałasuje. Na szczęście dzisiaj kurier dowiózł nowy. Ponownie Shitmano HG53. Był w dobrej cenie to kupiłem. Planowałem Campę Record C9 ale ponoć może hałasować przy pracy napędu. Nie cierpię żadnych odgłosów pracy napędu więc pierw musze zweryfikować te pogłoski o hałasowaniu łańcucha Campy zanim go kupię. Ponoć jest nie do zajechania i wytzrymuje przebiegi ponad 10000km.
Dzisiaj już wtorek, a nogi nadal bolą. Najbardziej je czuję podczas chodzenia po schodach. Długi weekend tuż, tuż można by coś wykręcić a nogi nie dają :-(
Co za pogoda. Wyjazd do pracy jak w zimie, dzisiaj rano były tylko 3 stopnie. Za to powrót letni, 21 stopni na plusie.