Seta z rana

Niedziela, 27 kwietnia 2014 · dodano: 27.04.2014 | Komentarze 1

Kierunek jazdy był podyktowany prognozą pogody, a dokładnie siłą i kierunkiem wiatru. Chciałem wracać z wiatrem mordując się trochę w pierwszej części. Wyszło prawie dobrze, poza tym, że wiatr zamiast wiać z północy, a później północnego-wschodu, przekręcił się od początku o 45 stopni zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Wyruszyłem o 05:50. Do Nowogardu było cieżko. Do Dobrej trochę lepiej, ale póxniej, mimo, żew iatr wiał z boku jechało się źle przez fatalną nawierzchnię. Szczęśliwie od Dobropola był już nowy, świetny asfalt i mogłem się trochę "rozpędzić". Ostatnie 28 km jechało się o niebo lepiej. Średnia na tym odcinku oscylował w okolicach 30km/h. Wschodni wiatr i konieczność zdążenia do domu na czas dodały skrzydeł. Co prawda ogólnie cały wyjazd jechało mi się źle, ale trasa od Chociwla to inna historia. Zanim wyruszyłem na ostani etap rozebrałem się i pognałem do domu juz na krótko. Dobry nastrój podczas ostatnich km zaczęły psuć ponownie odgłosy z okolic korby. Ostatnie spasowanie nie pomogło na zbyt długo.
Setkę zapiłem litrem izotnika i przegryzłem czterema batonami.