Okołobuczyńskie szutry.

Niedziela, 20 kwietnia 2014 · dodano: 20.04.2014 | Komentarze 4

Przeziębienie dalej trzyma. Nie mając sił i czasu wybrałem się na krótką przejażdżkę po oklicznych polówkach. Odwiedziłem Most Koźlicki na Szprotawce i przez Ostaszów i Krępę wróciłem do bazy. Cykanio-pykanie przy naciskaniu lewego pedała doprowadza mnie do szału. Muszę się temu przyjrzeć bliżej.

4gotten
| 11:02 środa, 23 kwietnia 2014 | linkuj U mnie na pewno nie łańcuch. Po ściągnięciu łańcucha i naciskaniu na lewe ramię korby dalej miałem ten dźwięk. Wymieniłem łożyska i dystans, przeszlifowałem trochę oś korby i ramię w miejscu, w którym styka się z osią. Na razie cisza, choć nie wiem na jak długo. Chcę docelowo wymienić korbę, ale nie mogę dostać takiej z ramionami o długości 165mm.
Waskii
| 21:48 wtorek, 22 kwietnia 2014 | linkuj Mam to samo od niedzieli. Też muszę sprawę obadać - nietypowo obstawiam łańcuch :D
4gotten
| 19:19 niedziela, 20 kwietnia 2014 | linkuj To nie sztyca. Dźwięk pojawia się tylko przy naciskaniu na lewy pedał. Obstawaiam jednak uszkodzoną korbę. Przez dłuższy czas nie kontrolowałem w ogóle dokręcenia śrub lewego ramienia, powstał spory luz i pewnie przez to te kłopoty. System HT II nie wybacza takich niedoptarzeń...
michuss
| 18:47 niedziela, 20 kwietnia 2014 | linkuj Też mam problem z takim "cykanio-pykaniem" (idealne określenie). Po cichy liczę, że to problem ze sztycą, bo jak ją na chwilę odkręciłem i poprawiłem to przez kilkanaście km był spokój. Wesołych Świąt, Daniel - dla Ciebie i dla bliskich!