DPD :-)

Poniedziałek, 7 października 2013 · dodano: 07.10.2013 | Komentarze 0

w końcu jazda Meridą. Doszły prawie wszystkie nowe fanty. Czekam jeszcze na dostawę jednej opony. Jako, że setup miejski jest już gotowy wybrałem się rowerem do pracy. Nowe opony założyłem na stare koła. Są bardzo pancerne, tak że nie obawiam się o nie w czasie jazdy po mieście. Już pierwsze metry przypomniały mi o konieczności serwisu łożysk kół. Jechało dość cięzko i nie można tego zwalić na dość dużą masę opon. Z braku kluczy oddam koła do serwisu.
Jechało się przyjemnie. Nowy widelec zmienił geometrię na bardziej komfortową, bliższą pierwowzorowi. Stary karbon najprawdopodobniej wystawię na Alledrogo. Mimo wielu rys dalej wygląda solidnie. Po dojeździe do pracy rower zaparkowałem, jak zwykle, opierając go o żywopłot. Obok zamontowano "gustowne" wyrwikółka. dziękuję, nie skorzystam. Jak zwykle, na ten genialny pomysł wpadł ktoś, kto nie jeździ rowerem.

Jutro uaktualnie opis maszyny. Waga z "niedzielnymi" kołami to około 11700g.